Εκτύπωση Σελίδας
Increase font sizeReset font sizeDecrease font size
Συνήθεις Ερωτήσεις

άνοιγμα όλων / κλείσιμο όλων

fold faq

Από πού μπορώ να προμηθευτώ εισιτήρια;

Από τους Αυτόματους Πωλητές Εισιτηρίων (ΑΤΙΜ) σε όλους τους σταθμούς/στάσεις, από τα εκδοτήρια, σε όλα τα σημεία πώλησης του ΟΑΣΑ καθώς και μέσω της εφαρμογής mobile ticketing "TfA Tickets".

fold faq

Ποιοι δικαιούνται μειωμένο εισιτήριο;

Πληροφορίες σχετικά με τους διακαιούχους μειωμένου κομίστρου μπορείτε να δείτε στην σχετική ενότητα του ιστοχώρου.

fold faq

Τι δικαιολογητικά πρέπει να έχω μαζί μου για έκδοση κάρτας;

Πληροφορίες σχετικά με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά μπορείτε να δείτε στην σχετική ενότητα του ιστοχώρου.

fold faq

Πότε μπορώ να αγοράσω μηνιαία κάρτα απεριορίστων διαδρομών;

Η πώληση των Μηνιαίων Καρτών Απεριορίστων Διαδρομών γίνεται από τα Εκδοτήρια Εισιτηρίων των σταθμών. Πωλούνται από τις 23 του τρέχοντος έως τις 7 του επόμενου μήνα.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε στην σχετική ενότητα του ιστοχώρου.

fold faq

Από που μπορώ να αγοράσω Ετήσια Κάρτα Απεριορίστων Διαδρομών;

Πληροφορίες σχετικά με την αγορά ετήσιων καρτών απεριορίστων διαδρομών μπορείτε να δείτε στην σχετική ενότητα του ιστοχώρου.

fold faq

Που μπορώ να βρω πληροφορίες για τις τιμές και την ισχύ των εισιτηρίων και καρτών;

Μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για τις τιμές και την ισχύ των διαθέσιμων εισιτηρίων και καρτών στην αντίστοιχη σελίδα του ιστοχώρου μας. Επιπλέον, μπορείτε να ενημερωθείτε σχετικά από το Γραφείο Επικοινωνίας Κοινού . Τέλος, πληροφορίες θα βρείτε στους πίνακες που βρίσκονται αναρτημένοι στα Εκδοτήρια Εισιτηρίων, στα Σταθμαρχεία καθώς επίσης και στους Πίνακες Ανακοινώσεων των σταθμών. Το προσωπικό λειτουργίας των σταθμών μπορεί να σας ενημερώσει για οποιαδήποτε σχετική απορία σας.

fold faq

Τι ώρα είναι το πρώτο δρομολόγιο και τι ώρα το τελευταίο δρομολόγιο στις Γραμμές 1,2 & 3

Το πρώτο δρομολόγιο ξεκινάει στις 05:00 από τους τερματικούς σταθμούς της Γραμμής 1 και στις 05:30 από τους τερματικούς σταθμούς των γραμμών 2 και 3. Το τελευταίο δρομολόγιο από τους τερματικούς σταθμούς της Γραμμής 1 ξεκινάει στις 00:15. Το τελευταίο δρομολόγιο από το σταθμό Σύνταγμα προς τους τερματικούς σταθμούς των γραμμών 2 και 3 ξεκινάει στις 00:20, ενώ τα βράδια Παρασκευής και Σαββάτου, που ισχύει επέκταση των δρομολογίων, στις 02:20. Οι χρόνοι διέλευσης των συρμών από τους σταθμούς, συμπεριλαμβανομένων των πρώτων και τελευταίων δρομολογίων, βρίσκονται αναρτημένοι στους πίνακες ανακοινώσεων σε κάθε σταθμό.

Σχετικές πληροφορίες μπορείτε να δείτε στην αντίστοιχη ενότητα του ιστοχώρου.

 

fold faq

Ποια είναι η συχνότητα των δρομολογίων από και προς το Αεροδρόμιο;

Τα δρομολόγια από και προς το Αεροδρόμιο εκτελούνται κάθε 30 λεπτά της ώρας, όλες τις ημέρες της εβδομάδος. Οι αναλυτικοί χρόνοι διέλευσης των συρμών του Αεροδρομίου βρίσκονται αναρτημένοι στους πίνακες ανακοινώσεων σε κάθε σταθμό της Γραμμής 3. Στους πίνακες ανακοινώσεων των σταθμών της Γραμμής 2, υπάρχουν αναρτημένοι οι χρόνοι διέλευσης των συρμών του Αεροδρομίου από το σταθμό Σύνταγμα, όπου απαιτείται μετεπιβίβαση για μετάβαση στο Αεροδρόμιο.

Πληροφορίες σχετικά με τη συχνότητα δρομολογίων μπορείτε να δείτε στην σχετική ενότητα του ιστοχώρου.

fold faq

Πως θα αναγνωρίσω ότι πρόκειται για τον συρμό του Αεροδρομίου;

Στην ένδειξη προορισμού, που υπάρχει στη μετώπη του συρμού, αλλά και στον ηλεκτρονικό πίνακα δρομολογίων στις αποβάθρες των σταθμών της Γραμμής 3, θα αναγράφεται η λέξη «Αεροδρόμιο / Airport». Επιπρόσθετα, οι συρμοί του Αεροδρομίου αναγνωρίζονται από σήματα με το εικονίδιο Αεροπλάνου, τα οποία βρίσκονται κολλημένα στα πλευρικά παράθυρα του συρμού.

fold faq

Τι εισιτήριο χρειάζεται να εκδώσω για τη διαδρομή από και προς το Αεροδρόμιο;

Το απλό εισιτήριο Αεροδρομίου κοστίζει 10,00 ευρώ και ισχύει για μια απλή διαδρομή προς το Αεροδρόμιο από οποιονδήποτε σταθμό του δικτύου των Γραμμών 1, 2 & 3 ή αντίστροφα. Επιπλέον, είναι δυνατή η έκδοση ομαδικών εισιτηρίων μίας διαδρομής για δύο ή τρία άτομα, καθώς και εισιτηρίου μετ’ επιστροφής. Περισσότερες πληροφορίες για τα εισιτήρια μπορείτε να βρείτε εδώ

fold faq

Ποιες ώρες λειτουργεί το ΤΡΑΜ;

Το τραμ λειτουργεί από Κυριακή έως Πέμπτη από 05:30 έως 01:00, ενώ την Παρασκευή και το Σάββατο από 05:30 έως 02:30.

Σχετικές πληροφορίες μπορείτε να δείτε στην αντίστοιχη ενότητα του ιστοχώρου.

fold faq

Υπάρχουν τουαλέτες στους σταθμούς του ΜΕΤΡΟ και του ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ;

Σε κάθε σταθμό του ΜΕΤΡΟ και του ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ υπάρχουν τουαλέτες κοινού, οι οποίες προορίζονται κυρίως για Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ) ή χρήζοντα βοηθείας (ηλικιωμένοι, εγκυμονούσες κλπ). Για λόγους ασφάλειας, αλλά και υγιεινής των σταθμών, η χρήση των τουαλετών είναι ελεγχόμενη. Το προσωπικό λειτουργίας των σταθμών επιτρέπει τη χρήση της τουαλέτας και σε άλλους, οι οποίοι έχουν τυχόν την ανάγκη της.

fold faq

Μου έπεσε κάποιο προσωπικό αντικείμενο στις γραμμές. Τι να κάνω;

Απαγορεύεται κατηγορηματικά η για οποιονδήποτε λόγο κάθοδος στις γραμμές κίνησης των συρμών. Μην επιχειρήσετε να ανασύρετε μόνοι σας το αντικείμενο που σας έπεσε στις γραμμές. Υπάρχει άμεσος κίνδυνος ηλεκτροπληξίας και ατυχήματος από διερχόμενο συρμό. Αναφέρατε το περιστατικό στον Υπεύθυνο του Σταθμού ο οποίος θα προβεί σε περαιτέρω ενέργειες.

fold faq

Πολλές φορές βρίσκεται πάρα πολύς κόσμος στις αποβάθρες. Τι να κάνω;

Η αποβάθρα έχει χώρο να φιλοξενήσει αρκετά μεγάλο αριθμό επιβατών. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, πρέπει να μετακινείστε σε όλο το μήκος της αποβάθρας και να μην συνωστίζεστε σε ορισμένα μόνο σημεία. Ο συρμός καλύπτει όλο το μήκος της αποβάθρας και η επιβίβασή σας θα γίνει ευκολότερα και ταχύτερα.

fold faq

Το εισιτήριό μου ενώ το έβαλα στο μηχάνημα δεν επικυρώθηκε. Τι να κάνω;

Πολλές φορές, είτε από κακή χρήση, είτε λόγω στιγμιαίας βλάβης του επικυρωτικού μηχανήματος, είναι δυνατόν να μην γίνει σωστά η επικύρωση του εισιτηρίου. Για το λόγο αυτό, ο επιβάτης πρέπει να ελέγχει την σωστή επικύρωση του εισιτηρίου του (υπάρχει και ανάλογη σήμανση επί των επικυρωτικών μηχανημάτων). Σε περίπτωση μη σωστής επικύρωσης του εισιτηρίου σας, ενημερώστε άμεσα τον Υπεύθυνο του Σταθμού σε ΜΕΤΡΟ και ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ. Εάν μετακινείστε με το ΤΡΑΜ, ακυρώσετε το εισιτήριό σας στο ακυρωτικό μηχάνημα της απέναντι αποβάθρας.

fold faq

Μπορώ να μεταφέρω το κατοικίδιό μου με τα Μέσα Σταθερής Τροχιάς;

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε στην σχετική ενότητα του ιστοχώρου.

fold faq

Μπορώ να μεταφέρω το ποδήλατό μου με τους συρμούς/οχήματα των Μέσων Σταθερής Τροχιάς;

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε στην σχετική ενότητα του ιστοχώρου.

fold faq

Εάν παραστεί ανάγκη και χρειάζεται να επικοινωνήσω με το προσωπικό της ΣΤΑ.ΣΥ.Α.Ε. ενώ βρίσκομαι στην αποβάθρα του ΜΕΤΡΟ τι να κάνω;

Στις αποβάθρες όλων των σταθμών του ΜΕΤΡΟ, υπάρχει η δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας με τον Υπεύθυνο του Σταθμού με το πάτημα του κόκκινου κομβίου που βρίσκεται πάνω στις πυροσβεστικές φωλιές. Προσοχή: Η άσκοπη χρήση διώκεται ποινικά!

fold faq

Υπάρχει εποπτεία στις στάσεις και εντός των οχημάτων ΤΡΑΜ;

Η ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε., διαθέτει εξειδικευμένο προσωπικό με κύρια αρμοδιότητα την περιπολία στο σύνολο των στάσεων και οχημάτων ΤΡΑΜ καθ’ όλη τη διάρκεια λειτουργίας του μέσου.

fold faq

Πόσο κοστίζει το πρόστιμο;

Σχετικές πληροφορίες μπορείτε να δείτε στην αντίστοιχη ενότητα του ιστοχώρου.

fold faq

Που μπορώ να πληρώσω ένα πρόστιμο;

Πληροφορίες σχετικά με τους δυνατούς τρόπους πληρωμής προστίμων μπορείτε να δείτε στην σχετική ενότητα του ιστοχώρου.

fold faq

Εάν έχω χάσει κάποιο αντικείμενο στα Μέσα Σταθερής Τροχιάς, που μπορώ να απευθυνθώ;

Σε περίπτωση απώλειας προσωπικού αντικειμένου, ο επιβάτης μπορεί να απευθυνθεί στα Γραφεία Απολεσθέντων Αντικειμένων, είτε για δήλωση απώλειας, είτε για την παραλαβή ανευρεθέντος αντικειμένου.  Εάν επιβάτης βρει κάποιο αντικείμενο, μπορεί να το παραδώσει στο προσωπικό του σταθμού όπου βρίσκεται.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε στην σχετική ενότητα του ιστοχώρου.

fold faq

Που μπορώ να απευθυνθώ για παράπονα ή παρατηρήσεις σχετικά με τη λειτουργία των Μέσων Σταθερής Τροχιάς;

Για παράπονα ή παρατηρήσεις σχετικά με τη λειτουργία των Μέσων Σταθερής Τροχιάς, μπορείτε να απευθύνεστε στο Γραφείο Επικοινωνίας Κοινού , που βρίσκεται στο σταθμό Σύνταγμα, δίπλα στην έξοδο προς την Πλατεία Συντάγματος.

fold faq

Από που μπορώ να λάβω πληροφορίες για τις μετακινήσεις μου;

Για παράπονα ή παρατηρήσεις σχετικά με τη λειτουργία των Μέσων Σταθερής Τροχιάς, μπορείτε να απευθύνεστε στο Γραφείο Επικοινωνίας Κοινού , που βρίσκεται στο σταθμό Σύνταγμα, δίπλα στην έξοδο προς την Πλατεία Συντάγματος. Επιπλέον, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το mobile application της ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε. "TfA Metro Tram"

fold faq

Ποιες είναι οι ώρες λειτουργίες του τηλεφωνικού κέντρου του ΟΑΣΑ και ποιoς ο αριθμός κλήσης;

Ενημερωθείτε για τον πενταψήφιο αριθμός συγκοινωνιακής πληροφόρησης κοινού 11 185 του ΟΑΣΑ στη σχετική ενότητα του ιστοχώρου του ΟΑΣΑ.

fold faq

Σε ποιους σταθμούς θα βρω χώρους στάθμευσης για το αυτοκίνητό μου;

Σχετικές πληροφορίες μπορείτε να δείτε στην αντίστοιχη ενότητα του ιστοχώρου.

youtube link