Έκτακτες Ρυθμίσεις Μετρό

Αναζήτηση

Πρόσβαση

Έκτακτες Ρυθμίσεις Μετρό

Αναζήτηση

Πρόσβαση

Έκτακτες Ρυθμίσεις Μετρό

Αναζήτηση

Πρόσβαση

Συνήθεις Ερωτήσεις
(FAQ)

Είμαι Φοιτητής. Τι πρέπει να κάνω;

Εάν ανήκετε σε αυτή την κατηγορία ακολουθείτε τα επόμενα βήματα:

1. Έκδοση νέας προσωποποιημένης κάρτας

Θα πρέπει να προσέλθετε στα εκδοτήρια Προσωποποιημένων Καρτών, προσκομίζοντας:

  • Δελτίο αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατήριο.
  • Πρόσφατη φωτογραφία. (Αν δεν έχετε, θα φωτογραφηθείτε επί τόπου).
  • Επίσημο έγγραφο με το οποίο να πιστοποιείται ο ΑΜΚΑ σας σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή (π.χ. φωτογραφία με το κινητό του επίσημου εγγράφου).
  • Την ακαδημαϊκή σας ταυτότητα *

* Μόνο για τους πρωτοετείς φοιτητές επιτρέπεται και η εκτύπωση  της ηλεκτρονικής αίτησης προεγγραφής ή βεβαίωση εγγραφής τους στο οικείο ίδρυμα, μετά από έγκριση του ΟΑΣΑ (βγαίνει σχετική ανακοίνωση)

2. Ανανέωση δικαιώματος μετακίνησης με μειωμένο κόμιστρο με την έναρξη κάθε νέου ακαδημαϊκού έτους

Οι Φοιτητές των Ανώτατων Δημόσιων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, χρειάζεται να μεταβούν στα ενεργά εκδοτήρια των σταθμών του Μετρό ή στα εκδοτήρια Συντάγματος και Αεροδρομίου της ΟΣΥ, προκειμένου να πραγματοποιηθεί επέκταση του χρονικού διαστήματος ισχύος του δικαιώματός τους στις προσωποποιημένες κάρτες Athenacard που έχουν ήδη στην κατοχή τους.

Απαραίτητα δικαιολογητικά που πρέπει να προσκομιστούν μαζί με τις κάρτες είναι η ακαδημαϊκή ταυτότητα για την επιβεβαίωση ισχύος  της  ιδιότητας τους και το έγγραφο πιστοποίησης ΑΜΚΑ (σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή).  

Οι  φοιτητές  που δεν θα προβούν στην παραπάνω αναφερόμενη διαδικασία, μετά τη λήξη της προθεσμίας που δίνει ο ΟΑΣΑ και μέχρι να την ολοκληρώσουν, θα μετακινούνται με κόμιστρο κανονικής τιμής.

Για περισσότερες πληροφορίες: Δείτε εδώ

Από τους Αυτόματους Πωλητές Εισιτηρίων (ΑΤΙΜ) σε όλους τους σταθμούς/στάσεις, από τα εκδοτήρια και όλα τα σημεία πώλησης του ΟΑΣΑ.

Πληροφορίες σχετικά με τους δικαιούχους μειωμένου κομίστρου μπορείτε να δείτε εδώ.

Πληροφορίες σχετικά με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά μπορείτε να δείτε εδώ.

Η πώληση των Μηνιαίων Καρτών Απεριορίστων Διαδρομών γίνεται από τα Εκδοτήρια Εισιτηρίων των σταθμών. Πωλούνται από τις 23 του τρέχοντος έως τις 7 του επόμενου μήνα.

Πληροφορίες σχετικά με την αγορά ετήσιων καρτών απεριορίστων διαδρομών μπορείτε να δείτε εδώ.

Μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για τις τιμές και την ισχύ των διαθέσιμων εισιτηρίων και καρτών εδώ. Επιπλέον, μπορείτε να ενημερωθείτε σχετικά από το Τμήμα Εξυπηρέτησης Επιβατών. Τέλος, πληροφορίες θα βρείτε στους πίνακες που βρίσκονται αναρτημένοι στα Εκδοτήρια Εισιτηρίων, στα Σταθμαρχεία καθώς επίσης και στους Πίνακες Ανακοινώσεων των σταθμών. Το προσωπικό λειτουργίας των σταθμών μπορεί να σας ενημερώσει για οποιαδήποτε σχετική απορία σας.

Το πρώτο δρομολόγιο ξεκινάει στις 05:00 από τους τερματικούς σταθμούς της Γραμμής 1 και στις 05:30 από τους τερματικούς σταθμούς των γραμμών 2 και 3. Το τελευταίο δρομολόγιο από τους τερματικούς σταθμούς της Γραμμής 1 ξεκινάει στις 00:15. Το τελευταίο δρομολόγιο από το σταθμό Σύνταγμα προς τους τερματικούς σταθμούς των γραμμών 2 και 3 ξεκινάει στις 00:23, ενώ τα βράδια Παρασκευής και Σαββάτου, που ισχύει επέκταση των δρομολογίων, στις 01:30. Οι χρόνοι διέλευσης των συρμών από τους σταθμούς, συμπεριλαμβανομένων των πρώτων και τελευταίων δρομολογίων, βρίσκονται αναρτημένοι στους πίνακες ανακοινώσεων σε κάθε σταθμό.

Σχετικές πληροφορίες μπορείτε να δείτε επιλέγοντας εδώ τη γραμμή που σας ενδιαφέρει.

Τα δρομολόγια από και προς το Αεροδρόμιο εκτελούνται κάθε 30 λεπτά της ώρας, όλες τις ημέρες της εβδομάδος. Οι αναλυτικοί χρόνοι διέλευσης των συρμών του Αεροδρομίου βρίσκονται αναρτημένοι στους πίνακες ανακοινώσεων σε κάθε σταθμό της Γραμμής 3. Στους πίνακες ανακοινώσεων των σταθμών της Γραμμής 2, υπάρχουν αναρτημένοι οι χρόνοι διέλευσης των συρμών του Αεροδρομίου από το σταθμό Σύνταγμα, όπου απαιτείται μετεπιβίβαση για μετάβαση στο Αεροδρόμιο.

Πληροφορίες σχετικά με τη συχνότητα δρομολογίων μπορείτε να δείτε εδώ.

Στην ένδειξη προορισμού, που υπάρχει στη μετώπη του συρμού, αλλά και στον ηλεκτρονικό πίνακα δρομολογίων στις αποβάθρες των σταθμών της Γραμμής 3, θα αναγράφεται η λέξη «Αεροδρόμιο / Airport». Επιπρόσθετα, οι συρμοί του Αεροδρομίου αναγνωρίζονται από σήματα με το εικονίδιο Αεροπλάνου, τα οποία βρίσκονται κολλημένα στα πλευρικά παράθυρα του συρμού.

Το απλό εισιτήριο Αεροδρομίου κοστίζει 9,00 ευρώ και ισχύει για μια απλή διαδρομή προς το Αεροδρόμιο από οποιονδήποτε σταθμό του δικτύου των Γραμμών 1, 2 & 3 ή αντίστροφα. Επιπλέον, είναι δυνατή η έκδοση ομαδικών εισιτηρίων μίας διαδρομής για δύο ή τρία άτομα, καθώς και εισιτηρίου μετ’ επιστροφής. Περισσότερες πληροφορίες για τα εισιτήρια μπορείτε να βρείτε εδώ.

Σχετικές πληροφορίες μπορείτε να δείτε εδώ.

Σε κάθε σταθμό των Γραμμών 1, 2 και 3 υπάρχουν τουαλέτες κοινού, οι οποίες προορίζονται κυρίως για Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ) ή χρήζοντα βοηθείας (ηλικιωμένοι, εγκυμονούσες κ.λπ.). Για λόγους ασφάλειας, αλλά και υγιεινής των σταθμών, η χρήση των τουαλετών είναι ελεγχόμενη. Το προσωπικό λειτουργίας των σταθμών επιτρέπει τη χρήση της τουαλέτας και σε άλλους, οι οποίοι έχουν τυχόν την ανάγκη της.

Απαγορεύεται κατηγορηματικά η για οποιονδήποτε λόγο κάθοδος στις γραμμές κίνησης των συρμών. Μην επιχειρήσετε να ανασύρετε μόνοι σας το αντικείμενο που σας έπεσε στις γραμμές. Υπάρχει άμεσος κίνδυνος ηλεκτροπληξίας και ατυχήματος από διερχόμενο συρμό. Αναφέρατε το περιστατικό στον Υπεύθυνο του Σταθμού ο οποίος θα προβεί σε περαιτέρω ενέργειες.

Η αποβάθρα έχει χώρο να φιλοξενήσει αρκετά μεγάλο αριθμό επιβατών. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, πρέπει να μετακινείστε σε όλο το μήκος της αποβάθρας και να μην συνωστίζεστε σε ορισμένα μόνο σημεία. Ο συρμός καλύπτει όλο το μήκος της αποβάθρας και η επιβίβασή σας θα γίνει ευκολότερα και ταχύτερα.

Στις αποβάθρες όλων των σταθμών του ΜΕΤΡΟ, υπάρχει η δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας με τον Υπεύθυνο του Σταθμού με το πάτημα του κόκκινου κομβίου που βρίσκεται πάνω στις πυροσβεστικές φωλιές.

Προσοχή: Η άσκοπη χρήση διώκεται ποινικά!

Η ΣΤΑ.ΣΥ. διαθέτει εξειδικευμένο προσωπικό με κύρια αρμοδιότητα την περιπολία στο σύνολο των στάσεων και οχημάτων ΤΡΑΜ καθ’ όλη τη διάρκεια λειτουργίας του μέσου.

Σχετικές πληροφορίες μπορείτε να δείτε εδώ

Σε περίπτωση απώλειας προσωπικού αντικειμένου, ο επιβάτης μπορεί να απευθυνθεί στα Γραφεία Απολεσθέντων Αντικειμένων, είτε για δήλωση απώλειας, είτε για την παραλαβή ανευρεθέντος αντικειμένου.  Εάν επιβάτης βρει κάποιο αντικείμενο, μπορεί να το παραδώσει στο προσωπικό του σταθμού όπου βρίσκεται.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε εδώ.

Για παράπονα ή παρατηρήσεις σχετικά με τη λειτουργία των Μέσων Σταθερής Τροχιάς, μπορείτε να απευθύνεστε στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Επιβατών, που βρίσκεται στο σταθμό του Μετρό «ΣΥΝΤΑΓΜΑ», δίπλα στην έξοδο προς την Πλατεία Συντάγματος.

Ενημερωθείτε εδώ για τον πενταψήφιο αριθμό συγκοινωνιακής πληροφόρησης κοινού 11185 του ΟΑΣΑ.